Bank Degroof Petercam treedt op als Loket Instelling in het kader van het vrijwillig en onvoorwaardelijk openbaar overnamebod op Sapec NV

Bank Degroof Petercam treedt op als Loket Instelling in het kader van het vrijwillig en onvoorwaardelijk openbaar overnamebod uitgebracht door Soclinpar SA op alle aandelen uitgegeven door Sapec SA/NV die niet reeds in het bezit zijn van de Bieder, Financière Frédéric Jacobs of de Doelvenootschap.

Prospectus, samenvatting van de Prospectus (in het Nederlands) en het aanvaardingsformulier zijn beschikbaar in bijlage

Onze cliënten genieten een unieke combinatie van diensten in  private banking, institutioneel vermogensbeheer, investment banking (corporate finance en financiële intermediatie) en asset services. De totale activa van onze cliënten binnen de respectievelijke métiers (onder beheer, onder administratie en in bewaring), bedragen meer dan 63 miljard euro (exclusief dubbeltellingen).

De groep, met hoofdzetel in Brussel, stelt meer dan 1.400 professionals tewerk in kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland en Italië.