Degroof Petercam rond de 11de editie van de Real Estate Conference af

Degroof Petercam Investment Banking organiseerde vorige week in Brussel haar 11de Real Estate Conference, waar bedrijfsleiders van Belgische beursgenoteerde bedrijven en institutionele beleggers uit Europa samenkwamen.

Tijdens de twee dagen durende conferentie hielden 66 institutionele beleggers meer dan 650 meetings met niet minder dan 27 beursgenoteerde bedrijven. Dit jaar lag de focus vooral op de impact van de stijgende rentevoeten en de manier waarop de veranderende economische omstandigheden de bedrijfsmodellen van de ondernemingen zullen beïnvloeden. Dankzij de conferentie komen beleggers in contact met managementteams en blijven ze op de hoogte van belangrijke updates over hun huidige en toekomstige investeringen. Zo is de conferentie door de jaren heen een referentie geworden in de vastgoedsector.

François Wohrer, hoofd van Degroof Petercam Investment Banking, zegt: "Onze equity research en sales teams hebben een sterke diepgaande kennis en een uniek netwerk in de vastgoedsector opgebouwd. Door de markt- en sectortrends te verkennen, blijven we onze klanten met expertise begeleiden door deuren naar opportuniteiten te openen".

Over Degroof Petercam

Degroof Petercam is een leidende financiële instelling met een geschiedenis die teruggaat tot 1871. Als onafhankelijke groep in handen van familiale aandeelhouders met een langetermijnvisie, staan we ten dienste van private en institutionele beleggers.

Onze cliënten genieten een unieke combinatie van diensten in private banking, institutioneel vermogensbeheer, investment banking (corporate finance en financiële intermediatie) en asset services. De totale activa van onze cliënten binnen de respectievelijke métiers (onder beheer, onder administratie en in bewaring), bedragen bijna 75 miljard euro.

De groep, met hoofdzetel in Brussel, stelt meer dan 1.400 professionals tewerk in kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland en Italië.

Degroof Petercam