Degroof Petercam Corporate Finance adviseert in overname van Woluwe Shopping Centre

Eurocommercial Properties kondigt aan dat het - in navolging van een bindend bod - nu in een fase van exclusieve onderhandelingen en due diligence treedt voor de aankoop van (het grootste deel van) Woluwe Shopping Centre.

Degroof Petercam Corporate Finance treedt op als financieel raadgever van Eurocommercial Properties.

Eurocommercial Properties N.V. is een Euronext-beursgenoteerde vastgoed investeringsmaatschappij en één van Europa’s meest ervaren investeerders in retail vastgoed.

Eurocommercial Properties, gesticht in 1991, bezit op vandaag 32 retail vastgoedeigendommen in Frankrijk, Italië en Zweden met totale activa van ongeveer €4 miljard.

Meer informatie over de details van de aankoop kunnen worden gevonden in het persbericht van Eurocommercial Properties (persbericht enkel beschikbaar in het Engels).

Alexandra Niehe Head of corporate communications, Bank Degroof Petercam
Bob De Leersnyder External Communication Manager, Bank Degroof Petercam

Onze cliënten genieten een unieke combinatie van diensten in  private banking, institutioneel vermogensbeheer, investment banking (corporate finance en financiële intermediatie) en asset services. We beheren meer dan  55 miljard euro activa voor private beleggers en families, bedrijven, pensioenfondsen, universiteiten, verzekeringsmaatschappijen, overheidsinstellingen en non-profitorganisaties.

De groep, met hoofdzetel in Brussel, stelt ongeveer 1.370 professionals tewerk in kantoren in België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland, Duitsland en Italië.